Sunday 6 July 2008

lliann


Nagy nehezen elkészültem a negyedik résszel, mivel az első hárommal nagyon haladtam, mivel ugy voltam vele, ma kivarom az indás részt, utána pár nap alatt a betűket, majd az élet fát a tulipánokkal, ha volt egy félórám egy-egy szegfűt a hópihéknél meg szinte le sem tudtam rakni a kezemböl a csodaszarvast meg fél éjszaka alatt készre varrtam nagy örömmel néztem, hogy milyen szépen alakul! Viszont ez a negyedik a geometriai mintás nekem nehezen ment, sokat bontottam és hibáztam, de túl vagyok rajta az ötödik már megint nagyon kedvemre való a szederinda( mivel kékkel varrom, ha piros színeket választok akkor málna lenne) a borostyánt is nagyon jó hímezni gondolom a többi is hasonló örömmel tölt el.

1 comment:

Éva said...

Nagyon szép a mintakendőd. Nekem az ötödik rész halad lassan, sokat bontok.